ESP
 
Qui som Serveis Clients Projectes Canal () Contacte  
     
Èxit de la 2a Nit de vins

NOTA DE PREMSA
17/05/2011 - El passat divendres dia 13, coincidint amb les Fires de Maig de Vilafranca del Penedès, es va dur a terme la segona edició de la Nit de Vins de l’Acadèmia Tastavins del Penedès amb un gran èxit de participació.

En aquesta ocasió, la nit de vins es va englobar dins la Nit “Centre Vila” que organitzà un concert de la cantant Beth, seguit d’una Flashmob del Complex Aquàtic de Vilafranca i de la Festa 40 Principales amb dj’s de l’emisora. Totes les activitats, dutes a terme a la Rambla Sant Francesc de Vilafranca del Penedès a partir de les 22:30h, van comptar amb una alta participació (més de 1500 persones).

L’objectiu de la Nit de vins de l’Acadèmia Tastavins del Penedès és acostar els vins i caves als joves i fomentar-ne el seu consum en les hores d’oci nocturn; objectiu que es va aconseguir ampliament amb la venda de més de 1000 tiquets de degustació de les bodegues Alsina Sardà, Blancher, Can Feixes, Can Ràfols dels Caus, Castell d'or Cossetània, Covides, Eudald Massana Noya, Ferret, Jané Ventura, Jaume Serra, MS, Mas Bertran, Mas Colomé, Mas Tinell, Nadal, Oriol Rossell, Parató, Pinord, René Barbier, Rovellats, Segura Viudas, Torres, Trias Batlle, U més u fan 3, Vallformosa, Vilarnau i Xamós.

La Nit “Centre Vila” amb música i vi és una iniciativa de “Centre Vila”, 40 Principales, la DO Penedès i l’Acadèmia Tastavins del Penedès i va comptar amb la col•laboració de l’àrea de comerç de la Diputació de Barcelona, el Patronat de comerç i turisme de Vilafranca del Penedès, el Consell Comarcal de l’Alt Penedès, Caixa Penedès, el Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya de la Generalitat de Catalunya, el Complex Aquàtic de Vilafranca del Penedès, l’Institut Català de la Vinya i el Vi, l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès, l’associació DINAMO, el restaurant MerCat i Moiré dona.
 
 Serveis  
 Consultoria de Marketing
   Plans de Marketing
   Assessorament estratègic
   Estudis de mercat
   Llançament de productes
   Estudis de Satisfacció de clients
   Suport a la comercialització
   Benchmark
 Disseny Gràfic
   Imatge corporativa i logotips
   Packaging
   Catàlegs i fulletons
   Anuncis i campanyes
   Cartelleria, stands, interiorisme
   Mailings i marketing directe
 Gabinet de Comunicació
   Plans de comunicació
   Plans de mitjans
   Marketing Relacional
   Creació de noticiables
   Recull de premsa
   Relació amb mitjans
 Internet
   Pàgines web
   Xarxes socials i web 2.0
   Newsletters i emailings
   Publicitat i posicionament Web
   Gestió de Xarxes Socials
   Creació canals corporatius en Xarxes Socials
   Captació seguidors en Xarxes Socials
 Organització d’esdeveniments
   Petit Format
   Gran format

 Clients per sectors  
   Alimentació
   Cellers
   Serveis bancaris
   Institucions
   Industrial
   Retail / Horeca
   Serveis
   Varis

 Empresa  

Serveis Parenthesis sectors       vinícola i enogastronòmic

      vCard Parenthesis



 
 Canal Parenthesis ()
Vídeos Fotografies   Notícies
 
Les Cerveres guanya el premi Taipei International Wine and Spirit 2015

El Pitch&Putt; més solidari

Descobreix l’arquitectura de La Carretera del Vi

La Nit Solidària del Rotary Club destinarà els seus beneficis a la restauració de la basílica de Santa Maria

Vins i Formatges, nou cap de setmana temàtic a La Carretera del Vi

© Parenthesis Marketing Consulting SL 2019 - Avís legal