ESP
 
Qui som Serveis Clients Projectes Canal () Contacte  
     
L'Acadèmia Tastavins presenta la nova junta directiva i el pla directiu 2009-2013

NOTA DE PREMSA
Nova junta i pla director de l'Academia

Aquest dimecres, en el marc del Consell Comarcal de l’Alt Penedès, s’ha presentat la nova junta directiva de l’Acadèmia Tastavins del Penedès “Sant Humbert”, sorgida de les eleccions celebrades a principis d’estiu i presidida per en Joan Tarrada i Gol. Juntament amb la presentació de l’equip directiu, l’Acadèmia també ha presentat un pla director amb un decàleg d’objectius que regiran el futur de l’Acadèmia en els propers 4 anys.

La junta directiva ha estat ampliada fins a les 13 persones, degut a la gran quantitat d’activitats que desenvolupa i planifica l’Acadèmia. Amb esperit regenerador, s’ha incorporat gent jove i amb projecció que permetin encarar tots els reptes que es marquen per el futur. L’Acadèmia està presidida per segon mandat consecutiu per l’empresari assegurador Joan Tarrada i te la següent junta:

JOAN TARRADA President
Empresari Assegurances
FRANCESC PALAU Vice- president. Area Econòmica i Comunicació
Empresari de Marketing i comunicació
IGNASI SEGUI Mestre Cerimònies i responsable Marketing
Empresari de Marketing i comunicació
ANDREU BATLLE Secretari i assessor legal
Advocat
JOSEP TUTUSAUS Responsable area Capítols
Empresari vinícola
MARIA FUSTERO Responsable area Viatges
Directora Hotel Casa Fuster
MARTA CONEJOS Responsable area Joventut
Empresària Psicologia empresarial
RUTH TALAVERA Relacions Institucionals
Gerent Creu Roja Vilafranca
MARC MARTIN Responsable area Informàtica
Empresari Informàtic
JOSEP TRIAS Responsable area Enològica
Enòleg i empresari vinícola
JORDI MARTINEZ Responsable area tastos
Empresari equips Ofimàtics
ALBERT FERRET Responsable area Intendència
Empresari material construcció

FELIX JUVE Responsable área Butlletins
Interiorista i delineant técnic

A la vegada es mantindrà una JUNTA CONSULTIVA formada per els exPresidents Josep Santacana, Joan Peret i Josep Elias, i per Pere Anton Amado, Miquel Conesa, Angel Camí i Jordi Respall.

El Pla director presentat és un recull de 10 objectius per els quals l’Acadèmia treballarà en els propers 4 anys (periode 2009-2013), en els quals l’Acadèmia es vol convertir en pal de paller, on si pengin les institucions, el sector i les administracions. Els objectius finals son que al pagès se li pugui pagar millor el raïm, que l’elaborador pugui vendre i cobrar en uns mercats tan complicats i que el territori assoleixi l’èxit turístic que es mereix i que pot, i ha de tenir. Els deu punts presentats son els següents:

1. PENEDES COM A DESTI ENOTURISTIC del oest de la mediterrània. La Vegueria Penedès, la força de la nostra terra. Que surtin vinyes a TV3. Serem d’aquí 10 anys, el què ara decidim.


2. VILAFRANCA CAPITAL DEL VI. Objectiu turístic: àrea metropolitana de Barcelona. Ens hem de creure que som una ciutat del vi. S’ha de palpar en l’ambient respirant olor de raïm i bota tot l’any. S’han de potenciar els recursos arquitectònics com l’escultura del Limona, el claustre de Sant Francesc, el Museu del vi, ...

3. CASA DEL PENEDES A BARCELONA. Un local al centre de Barcelona que doni a conèixer el Penedès i els seus fruits a la ciutat comtal. Establiment especialitzat amb productes del Penedès. Un aparador de casa nostre. Vins, caves, coques, catànies i tots els destints turístics, des de San Sebastià dels Gorcs, Vilafranca, Olèrdola, Sitges.....

4. AULA DE TAST A BARCELONA. Amb l’objectiu que els vins catalans estiguin més presents a les cartes dels restaurants de Barcelona, s’oferirà un espai destinat als prescriptors de la restauració (sommeliers i cambrers), a fi de que coneguin els nostres vins.

5. PROGRAMA DE TV “TASTAVINS”. Programa de 10 minuts on es mostrarà en cada programa un vi, es farà el seu tast, entrevista al elaborador, imatges de les vinyes i del celler i anunci del vi que es tastarà en el proper programa. Aquest espai es distribuirà a les xarxes de Tv. locals de Catalunya.

6. CAIXA PENEDES VIJAZZ. Seguir invertint en una de les activitats més importants per la difusió del territori.

7. EL PENEDES AL MERCAT ESPANYOL. Una variant del Caixa Penedès Vijazzz a Madrid per la primavera dins la Setmana Catalana a Madrid.

8. MOSTRA DE VINS DE BARCELONA. L’Acadèmia es presentarà per organitzar-la. i potenciar-la amb mes tastos, mes propera, apropar-la als prescriptors. Ja estant amb converses amb l’INCAVI, entitat organitzadora.


9. ACADEMIA SOLIDARIA. Destinarem el 0,7% del pressupost total de l’Acadèmia, incloent-hi el Caixa Penedès VIJAZZ a l’associació l’Espiga de Vilafranca.

10. NIT DE VINS. Promoure que en les festes majors i festes populars nocturnes hi hagi més consum de vi i cava.
 
 Serveis  
 Consultoria de Marketing
   Plans de Marketing
   Assessorament estratègic
   Estudis de mercat
   Llançament de productes
   Estudis de Satisfacció de clients
   Suport a la comercialització
   Benchmark
 Disseny Gràfic
   Imatge corporativa i logotips
   Packaging
   Catàlegs i fulletons
   Anuncis i campanyes
   Cartelleria, stands, interiorisme
   Mailings i marketing directe
 Gabinet de Comunicació
   Plans de comunicació
   Plans de mitjans
   Marketing Relacional
   Creació de noticiables
   Recull de premsa
   Relació amb mitjans
 Internet
   Pàgines web
   Xarxes socials i web 2.0
   Newsletters i emailings
   Publicitat i posicionament Web
   Gestió de Xarxes Socials
   Creació canals corporatius en Xarxes Socials
   Captació seguidors en Xarxes Socials
 Organització d’esdeveniments
   Petit Format
   Gran format

 Clients per sectors  
   Alimentació
   Cellers
   Serveis bancaris
   Institucions
   Industrial
   Retail / Horeca
   Serveis
   Varis

 Empresa  

Serveis Parenthesis sectors       vinícola i enogastronòmic

      vCard Parenthesis



 
 Canal Parenthesis ()
Vídeos Fotografies   Notícies
 
Les Cerveres guanya el premi Taipei International Wine and Spirit 2015

El Pitch&Putt; més solidari

Descobreix l’arquitectura de La Carretera del Vi

La Nit Solidària del Rotary Club destinarà els seus beneficis a la restauració de la basílica de Santa Maria

Vins i Formatges, nou cap de setmana temàtic a La Carretera del Vi

© Parenthesis Marketing Consulting SL 2019 - Avís legal