ESP
 
Qui som Serveis Clients Projectes Canal () Contacte  
     
Finalitza la 14ª temporada de la Ruta del Xató

NOTA DE PREMSA
14/07/2011 -La consolidació de l’oferta turística del territori, l’aposta per les noves tecnologies, i la participació massiva en les diferents activitats organitzades, han constituït els pilars principals de l’èxit de la temporada 2010-2011 de la Ruta del Xató, la proposta de turisme gastronòmic de les comarques de l’Alt Penedès, el Baix Penedès i el Garraf.

Amb la incorporació d’altres agents turístics del territori com són els allotjaments i cellers, que han passat a completar l’oferta de restaurants, llocs d’interès turístic, patrimoni, esdeveniments,... que s’havien promocionat fins a la darrera temporada, la Ruta del Xató 2010-2011, ha ampliat les seves propostes, fins a les més de 150 d’aquesta temporada, agrupades sota les temàtiques d’enoturisme, mar, patrimoni, espais naturals i música. La incorporació d’aquests nous agents ha permès, per primera vegada, que els establiments adherits ofereixin propostes tancades als potencials turistes i visitants.

A nivell de comunicació de la Ruta del Xató, els canals digitals pels que s’està apostant fermament des de les 3 darreres temporades, han tornat a esdevenir una eina imprescindible per arribar als diferents públics objectius, destacant entre aquests el web www.rutadelxato.com, els espais propis a les xarxes socials, com Facebook, Picasa, Youtube,...l’ús d’aquests canals digitals, combinats amb la difusió a través dels canals de comunicació tradicionals (premsa, ràdio, TV,...) han tornat a estar un dels punts a destacar per poder atraure a turistes i visitants al territori de manera força important.

Les diferents xatonades (festes del xató), així com la resta d’activitats que es duen a terme en les poblacions que conformen la Ruta, no solsament s’han consolidat amb nombre d’assistents, sinó que han vist incrementades les seves xifres de participació, cosa que denota el gran interès de que continuen gaudint totes les activitats al voltant de la gastronomia. En total s’han repartir 27.136 racions de xató a les 7 xatonades populars celebrades durant la temporada.

Un altre dels èxits, en la internacionalització de la Ruta del Xató, ha estat gràcies a la implicació de l’ambaixadora d’aquesta temporada passada. La xef Carme Ruscalleda, amb 5 estrelles de la prestigiosa guia Michelin, ha estat una excel·lent abanderada del Xató, posant-lo com exemple de la cuina mediterrània més autèntica allí on l’ha portat la seva tasca professional. A més, la recepta s’ha pogut degustar en els seus restaurants de Sant Pol de Mar i de Tòquio com una de les recomanacions de temporada. I fins i tot ha creat la seva pròpia recepta, la sopa del xató, que va ser, fins i tot, el motiu d’un concurs de cuina.

De cara a la temporada 2011-2012 des de la Ruta del Xató, s’està treballant per tal de seguir innovant i poder així desenvolupar encara més aquesta important proposta de turisme gastronòmic d’aquestes comarques.

La Ruta del Xató és una iniciativa de les comarques de l’Alt Penedès, el Baix Penedès i Garraf, i està formada per 8 poblacions: Vilanova i la Geltrú, Vilafranca del Penedès, Sitges, El Vendrell, Canyelles, Cubelles, Cunit i Calafell, els 6 gremis d’aquestes comarques, i 76 restaurants on es pot degustar el xató durant la temporada.
 
 Serveis  
 Consultoria de Marketing
   Plans de Marketing
   Assessorament estratègic
   Estudis de mercat
   Llançament de productes
   Estudis de Satisfacció de clients
   Suport a la comercialització
   Benchmark
 Disseny Gràfic
   Imatge corporativa i logotips
   Packaging
   Catàlegs i fulletons
   Anuncis i campanyes
   Cartelleria, stands, interiorisme
   Mailings i marketing directe
 Gabinet de Comunicació
   Plans de comunicació
   Plans de mitjans
   Marketing Relacional
   Creació de noticiables
   Recull de premsa
   Relació amb mitjans
 Internet
   Pàgines web
   Xarxes socials i web 2.0
   Newsletters i emailings
   Publicitat i posicionament Web
   Gestió de Xarxes Socials
   Creació canals corporatius en Xarxes Socials
   Captació seguidors en Xarxes Socials
 Organització d’esdeveniments
   Petit Format
   Gran format

 Clients per sectors  
   Alimentació
   Cellers
   Serveis bancaris
   Institucions
   Industrial
   Retail / Horeca
   Serveis
   Varis

 Empresa  

Serveis Parenthesis sectors       vinícola i enogastronòmic

      vCard Parenthesis



 
 Canal Parenthesis ()
Vídeos Fotografies   Notícies
 
Les Cerveres guanya el premi Taipei International Wine and Spirit 2015

El Pitch&Putt; més solidari

Descobreix l’arquitectura de La Carretera del Vi

La Nit Solidària del Rotary Club destinarà els seus beneficis a la restauració de la basílica de Santa Maria

Vins i Formatges, nou cap de setmana temàtic a La Carretera del Vi

© Parenthesis Marketing Consulting SL 2019 - Avís legal