ESP
 
Qui som Serveis Clients Projectes Canal () Contacte  
     
Més de 40 tècnics i regidors participen en una trobada dedicada a donar a conèixer les experiències del Penedès en gestió turística.

NOTA DE PREMSA
25/10/2011 - El passat 20 d’octubre, més de 40 tècnics i regidors de diferents Ajuntaments de la província de Barcelona, van participar a Vilafranca del Penedès, en una jornada de treball organitzada per la Diputació de Barcelona amb la col•laboració del Consorci de Promoció Turística de l’Alt Penedès per tal de donar a conèixer experiències en la gestió turística dels diferents territoris de la província.

Els assistents van poder conèixer de primera mà les experiències i els diferents projectes d’enoturismePENEDÈS, que l’han dut a convertir-se entre d’altres en la Ruta del vi més visitada d’Espanya, o aconseguir reconeixements com la millor iniciativa enoturística de l’any 2010, i a la vegada poder conèixer tots els detalls de l’innovador projecte Miravinya (Miradors del Penedès), cridat a ser una referència a nivell turístic per la seva singularitat.

La jornada va seguir amb l’exposició del Patronat de Comerç i Turisme de Vilafranca, i del VINSEUM. El primer va explicar les seves línies de treball i algunes de les accions que es duen a terme al voltant de la promoció de la capital del Penedès; i el VINSEUM, va presentar el seu projecte que l’ha de dur a convertir-se en una referència entre els museus de tot l’estat. Les explicacions van finalitzar amb la presentació de les noves línies estratègiques de la DO Penedès, i amb un tast de vins organitzat per la mateixa DO Penedès.

La jornada es va completar amb una presentació del Patrimoni Històric de Vilafranca per part de l’empresa Tríade, un dinar al Restaurant Mercat amb cuina típica penedesenca, i una visita al celler Jean Leon. Per acabar, els assistents, van visitar el recentment inaugurat Centre d’interpretació del cava, una de les iniciatives més noves del Penedès, i que porta el camí de convertir-se en un clar referent en l’enoturisme al territori. Allà van poder conèixer les línies d’actuació previstes per desenvolupar aquesta nova proposta del món del cava.

Els regidors i tècnics assistents van valorar molt positivament el dinamisme turístic del Penedès, així com la importància d’aquesta jornada de cara a poder aplicar experiències i algunes de les iniciatives del Penedès en les seves poblacions i comarques.
 
 Serveis  
 Consultoria de Marketing
   Plans de Marketing
   Assessorament estratègic
   Estudis de mercat
   Llançament de productes
   Estudis de Satisfacció de clients
   Suport a la comercialització
   Benchmark
 Disseny Gràfic
   Imatge corporativa i logotips
   Packaging
   Catàlegs i fulletons
   Anuncis i campanyes
   Cartelleria, stands, interiorisme
   Mailings i marketing directe
 Gabinet de Comunicació
   Plans de comunicació
   Plans de mitjans
   Marketing Relacional
   Creació de noticiables
   Recull de premsa
   Relació amb mitjans
 Internet
   Pàgines web
   Xarxes socials i web 2.0
   Newsletters i emailings
   Publicitat i posicionament Web
   Gestió de Xarxes Socials
   Creació canals corporatius en Xarxes Socials
   Captació seguidors en Xarxes Socials
 Organització d’esdeveniments
   Petit Format
   Gran format

 Clients per sectors  
   Alimentació
   Cellers
   Serveis bancaris
   Institucions
   Industrial
   Retail / Horeca
   Serveis
   Varis

 Empresa  

Serveis Parenthesis sectors       vinícola i enogastronòmic

      vCard Parenthesis



 
 Canal Parenthesis ()
Vídeos Fotografies   Notícies
 
Les Cerveres guanya el premi Taipei International Wine and Spirit 2015

El Pitch&Putt; més solidari

Descobreix l’arquitectura de La Carretera del Vi

La Nit Solidària del Rotary Club destinarà els seus beneficis a la restauració de la basílica de Santa Maria

Vins i Formatges, nou cap de setmana temàtic a La Carretera del Vi

© Parenthesis Marketing Consulting SL 2019 - Avís legal