ESP
 
Qui som Serveis Clients Projectes Canal () Contacte  
     
enoturismePENEDÈS a Fitur 2012

NOTA DE PREMSA
17/1/2012 - El Consorci de Promoció Turística de l’Alt Penedès fa promoció de la marca enoturismePENEDÈS durant tota aquesta setmana a la 32a edició de la Fira Internacional de Turisme Fitur, que se celebra a Madrid, des del 18 fins el 22 de gener (el cap de setmana estarà oberta al públic). Fitur s’ha convertit en el punt de trobada dels professionals del turisme de tot el món amb l’objectiu de definir les aliances que marcaran el reptes empresarials de l’any vinent. Amb la seva presència en aquesta fira, les empreses del sector tenen l’oportunitat de trobar elements per dinamitzar i reforçar l’activitat turística amb projectes innovadors que els permetin donar resposta a les demandes més actuals del mercat.

A la fira d’enguany hi ha professionals del sector turístic que treballen amb oferta relacionada amb Àsia-Pacífic, Amèrica, el nord d’Àfrica, el Pròxim Orient, Àfrica del sud, i Europa.

EnoturismePENEDÈS, serà present a Fitur en 2 espais diferenciats, en primer lloc a l’espai de Turisme de Catalunya, on hi serà present tant entre la oferta dels membres del club de turisme gastronòmic, com dins l’espai de la marca Costa Barcelona, i paral.lelament en l’estand del Ministeri d’Agricultura, Alimentació i Medi Ambient a través de Rutas del Vino de España. En aquests espais els visitants podran conèixer l’oferta turística del Penedès.

El Consorci de Promoció Turística fonamenta en la seva campanya de promoció a Fitur la difusió del Penedès com a destinació enoturística, les darreres novetats de l’aplicació per a mòbils SYNCTUR i les entrevistes amb agències de viatges especialitzades per reforçar la comercialització de l’ampli ventall de productes turístics que es promocionen des d’enoturismePENEDÈS.

Fitur va rebre l’any passat un total de 10.434 empreses de 166 països que hi van exposar els seus productes, i va registrar 209.260 visitants, entre professionals i públic. Aquestes dades van ser el resultat de la confiança generada davant la tendència de recuperació de la indústria turística. Aquestes xifres, juntament amb els 7.726 periodistes de 59 països que van assistir a Fitur el 2011, confirmen aquesta cita com una oportunitat única per convertir l’oci en negoci i el negoci en desenvolupament per a les destinacions que acullen els milions de passatgers que viatgen cada any arreu del món.
 
 Serveis  
 Consultoria de Marketing
   Plans de Marketing
   Assessorament estratègic
   Estudis de mercat
   Llançament de productes
   Estudis de Satisfacció de clients
   Suport a la comercialització
   Benchmark
 Disseny Gràfic
   Imatge corporativa i logotips
   Packaging
   Catàlegs i fulletons
   Anuncis i campanyes
   Cartelleria, stands, interiorisme
   Mailings i marketing directe
 Gabinet de Comunicació
   Plans de comunicació
   Plans de mitjans
   Marketing Relacional
   Creació de noticiables
   Recull de premsa
   Relació amb mitjans
 Internet
   Pàgines web
   Xarxes socials i web 2.0
   Newsletters i emailings
   Publicitat i posicionament Web
   Gestió de Xarxes Socials
   Creació canals corporatius en Xarxes Socials
   Captació seguidors en Xarxes Socials
 Organització d’esdeveniments
   Petit Format
   Gran format

 Clients per sectors  
   Alimentació
   Cellers
   Serveis bancaris
   Institucions
   Industrial
   Retail / Horeca
   Serveis
   Varis

 Empresa  

Serveis Parenthesis sectors       vinícola i enogastronòmic

      vCard Parenthesis



 
 Canal Parenthesis ()
Vídeos Fotografies   Notícies
 
Les Cerveres guanya el premi Taipei International Wine and Spirit 2015

El Pitch&Putt; més solidari

Descobreix l’arquitectura de La Carretera del Vi

La Nit Solidària del Rotary Club destinarà els seus beneficis a la restauració de la basílica de Santa Maria

Vins i Formatges, nou cap de setmana temàtic a La Carretera del Vi

© Parenthesis Marketing Consulting SL 2019 - Avís legal