ESP
 
Qui som Serveis Clients Projectes Canal () Contacte  
     
Pimecava comença el 2012 amb una nova estratègia per posicionar-se amb més contundència


NOTA DE PREMSA
8/02/2012 - La patronal de la petita i mitjana empresa del sector del cava, Pimecava, ha tancat el balanç de 2011 amb resultats positius tant des del punt de vista econòmic com de resultats obtinguts en les diferents accions que es van executar durant l’any passat, tal com va aprovar l’última assamblea general de socis.

El Saló del cava gran reserva i el pernil de Jabugo a Madrid, juntament amb accions de comercialització als Estats Units i Brussel·les són algunes de les accions destacades que es van desenvolupar durant el 2011. De fet, encara hi ha alguns d’aquests projectes que estan en execució, com el programa de comercialització que s’ha iniciat als lands alemanys. Tanmateix, també des de l’any passat es va posar en marxa el projecte enoturístic Set contes de vinya, un projecte on tretze cellers de cava del Penedès s’uneixen per oferir una experiència única on cada un dels dos cellers que participen en el conte, ens expliquen una mateixa història, que es diferencia en l’entorn singular on transcorre.

En l’àmbit institucional, la Patronal Pimecava, va participar activament en la confecció del nou conveni de les empreses del sector del cava, conveni que ha de definir el marc laboral d’aquest important sector pels propers anys.

Al llarg del 2012, la patronal de les petites empreses del cava vol centrar els esforços en la promoció i difusió dels seus productes i valors en el mercat català. L’objectiu és que les empreses que formen part de la patronal puguin participar en diferents esdeveniments mitjançant l’Espai Cava, un espai on descobrir el cava i el seu món.

També durant aquest any, Pimecava vol desenvolupar nous projectes conjunts amb la DO Huelva, on s’elaboren els prestigiosos pernils de Jabugo, i assolir nous projectes de col·laboració i convenis que beneficiïn els seus associats. Això ho farà de forma paral·lela al llançament d’un nou lloc web i una nova estratègia de comunicació a través de diferents canals digitals.
 
 Serveis  
 Consultoria de Marketing
   Plans de Marketing
   Assessorament estratègic
   Estudis de mercat
   Llançament de productes
   Estudis de Satisfacció de clients
   Suport a la comercialització
   Benchmark
 Disseny Gràfic
   Imatge corporativa i logotips
   Packaging
   Catàlegs i fulletons
   Anuncis i campanyes
   Cartelleria, stands, interiorisme
   Mailings i marketing directe
 Gabinet de Comunicació
   Plans de comunicació
   Plans de mitjans
   Marketing Relacional
   Creació de noticiables
   Recull de premsa
   Relació amb mitjans
 Internet
   Pàgines web
   Xarxes socials i web 2.0
   Newsletters i emailings
   Publicitat i posicionament Web
   Gestió de Xarxes Socials
   Creació canals corporatius en Xarxes Socials
   Captació seguidors en Xarxes Socials
 Organització d’esdeveniments
   Petit Format
   Gran format

 Clients per sectors  
   Alimentació
   Cellers
   Serveis bancaris
   Institucions
   Industrial
   Retail / Horeca
   Serveis
   Varis

 Empresa  

Serveis Parenthesis sectors       vinícola i enogastronòmic

      vCard Parenthesis



 
 Canal Parenthesis ()
Vídeos Fotografies   Notícies
 
Les Cerveres guanya el premi Taipei International Wine and Spirit 2015

El Pitch&Putt; més solidari

Descobreix l’arquitectura de La Carretera del Vi

La Nit Solidària del Rotary Club destinarà els seus beneficis a la restauració de la basílica de Santa Maria

Vins i Formatges, nou cap de setmana temàtic a La Carretera del Vi

© Parenthesis Marketing Consulting SL 2019 - Avís legal