ESP
 
Qui som Serveis Clients Projectes Canal () Contacte  
     
El Penedès lidera l'enoturisme al Saló Internacional de Turisme a Catalunya

NOTA DE PREMSA
24/04/2012 - L'oferta d'enoturismePENEDÈS va ocupar quasi la meitat de l'espai dedicat a l'enoturisme en el marc d'aquest certamen dedicat a la promoció turística

Entre el 20 i 22 d’abril, es va dur a terme una nova edició del SITC, el Saló Internacional de Turisme a Catalunya, en el marc de Fira de Barcelona, l’esdeveniment més destacat que es duu a terme a nivell de promoció turística, i un excel·lent aparador de propostes turístiques pel mercat de Barcelona i la seva Àrea Metropolitana, per tant un mercat estratègic per a la captació de turistes de proximitat.

Amb 300 m2 d’un total de 700 m2 dedicats a l’enoturisme en el marc del saló, el Penedès, de la mà d’enoturismePENEDÈS, va liderar l’oferta enoturística de la fira; oferta que representava una de les principals novetats d’aquesta edició, amb un ampli ventall de propostes que van incloure des de les propostes dels cellers, allotjaments rurals, museus, recursos turístics, fins a esdeveniments que es duen a terme al nostre territori. Aquesta àmplia i variada oferta, va actuar com a important pol d’atracció tant per a professionals, com pels visitants, així com pels mitjans de comunicació, que en van donar una àmplia cobertura durant els 3 dies, amb connexions en directe a TV3 i TVE incloses.

L’espai Penedès del SITC, va estar dividit en 2 zones clarament diferenciades; per una banda una zona d’exposició, i per l’altra banda una zona d’activitats, que va acollir durant els 3 dies de la fira des de mostra d’oficis antics, exhibició de balls populars, tastos de vins, maridatges i degustacions gastronòmiques de productes de la nostra zona.

El balanç dels 3 dies de fira va ser positiu pels expositors, especialment el divendres per la visita de professionals, entre els quals hi havia agències i touroperadors, i el diumenge, dia en que es va registrar el major nombre d’assistents i de sol·licituds d’informació, per part del públic general, procedent en la seva gran majoria de Barcelona capital i de la seva Àrea Metropolitana.

Les empreses i propostes que van participar amb estand propi van ser: Denominació d’Origen Penedès, Cava i Hotel Mas Tinell, Bodegues Torres, Jean Leon, Freixenet, Heretat Segura Viudas, Masies del Penedès, CIC Fassina – Centre d’Interpretació del Cava de Sant Sadurní d’Anoia, Caixa Penedès Vijazz, Patronat de Vilafranca del Penedès, Vinseum, Santa Margarida i els Monjos, Hotel Castell de Gimenelles, Masia Casa Roja, Mas Llagostera, Jane Ventura, Ca la Florinda, Cal Jafra, El Bosc, i el mateix Consorci de Promoció Turística de l’Alt Penedès.

Des del Consorci de Promoció Turística es valora molt positivament aquesta experiència, motiu pel qual es tornarà a treballar en la línia de tornar a oferir i potenciar una oferta conjunta del Penedès com a destinació turística en l’edició del 2013 del SITC.

Paral·lelament a l’espai propi d’enoturismePENEDÈS, a través del qual es van distribuir més de 2000 fulletons amb la informació dels membres del club, l’oferta d’enoturismePENEDÈS es va complementar amb la difusió a través de l’espai propi de la Diputació de Barcelona, amb informació de rutes de senderisme, recursos turístics, rutes guiades, etc. El divendres al matí, a més, el Consorci de Promoció Turística va participar en el workshop interclubs realitzat amb motiu de l’esdeveniment amb l’objectiu de propiciar les sinèrgies i col·laboracions entre empreses i entitats catalanes vinculades amb el turisme.

Les visites a cellers, allotjaments, rutes i altres activitats va ser el que més interès va generar entre els visitants.

 
 Serveis  
 Consultoria de Marketing
   Plans de Marketing
   Assessorament estratègic
   Estudis de mercat
   Llançament de productes
   Estudis de Satisfacció de clients
   Suport a la comercialització
   Benchmark
 Disseny Gràfic
   Imatge corporativa i logotips
   Packaging
   Catàlegs i fulletons
   Anuncis i campanyes
   Cartelleria, stands, interiorisme
   Mailings i marketing directe
 Gabinet de Comunicació
   Plans de comunicació
   Plans de mitjans
   Marketing Relacional
   Creació de noticiables
   Recull de premsa
   Relació amb mitjans
 Internet
   Pàgines web
   Xarxes socials i web 2.0
   Newsletters i emailings
   Publicitat i posicionament Web
   Gestió de Xarxes Socials
   Creació canals corporatius en Xarxes Socials
   Captació seguidors en Xarxes Socials
 Organització d’esdeveniments
   Petit Format
   Gran format

 Clients per sectors  
   Alimentació
   Cellers
   Serveis bancaris
   Institucions
   Industrial
   Retail / Horeca
   Serveis
   Varis

 Empresa  

Serveis Parenthesis sectors       vinícola i enogastronòmic

      vCard Parenthesis



 
 Canal Parenthesis ()
Vídeos Fotografies   Notícies
 
Les Cerveres guanya el premi Taipei International Wine and Spirit 2015

El Pitch&Putt; més solidari

Descobreix l’arquitectura de La Carretera del Vi

La Nit Solidària del Rotary Club destinarà els seus beneficis a la restauració de la basílica de Santa Maria

Vins i Formatges, nou cap de setmana temàtic a La Carretera del Vi

© Parenthesis Marketing Consulting SL 2019 - Avís legal