ESP
 
Qui som Serveis Clients Projectes Canal () Contacte  
     
El Caixa Penedès Vijazz es consolida entre l'elit dels esdeveniments de referència a Catalunya

NOTA DE PREMSA
11/07/2012 - Un total de 46.000 persones han passat pel Caixa Penedès Vijazz al llarg dels tres dies de l’esdeveniment. Aquests visitants han fet un total de 62.500 degustacions de vins i caves del Penedès, 2.500 degustacions de gastronomia —una de les novetats d’enguany—i han participat massivament en les sessions de tast i maridatge. El festival de jazz ha mostrat tota la seva potència amb destacats concerts que, en el incomparable marc de la plaça Jaume I, han fet les delícies de tothom. Un any més, el Caixa Penedès Vijazz demostra que el procés de consolidació és imparable i que no ha tocat sostre.

L’increment de visitants i de turistes consolida aquest esdeveniment com un dels més destacats de l’agenda anual tant del Penedès com catalana, en l’àmbit de la promoció del vi i el cava. Durant aquests dies, a Vilafranca s’han organitzat un centenar d’activitats que van des de l’àmbit professional fins al particular i totes han comptat amb una gran acceptació per part del públic assistent.

Precisament, les primeres dades extretes de les 1.500 enquestes realitzades durant l’esdeveniment, mostren que el públic és molt heterogeni —a causa de la gran varietat de l’oferta i l’amplitud d’horaris—, amb gran fidelitat de visitants i que els que vénen per primera vegada ho fan recomanats pels que ja coneixen l’esdeveniment. A més, el Caixa Penedès Vijazz té la capacitat per mobilitzar turistes de fora de l’Estat, provinents dels EUA, Canadà, Argentina, Mèxic, Rússia, Anglaterra, Irlanda, Itàlia o França, entre altres.

La Fira de vins i caves del Penedès, que ha comptat amb la presència dels millors i més representatius cellers del Penedès, ha servit 62.500 degustacions, el què significa un lleuger augment respecte l’edició anterior i mostra la consolidació d’una fira referent tant per la qualitat dels productes servits, com per els serveis a visitants i expositors.
De les 27 sessions de tast i maridatge planificades en les tres sales de tast organitzades amb motiu del Caixa Penedès Vijazz, s’han completat totes les places disponibles en les sessions de la tarda i el 80% de les places de les sessions de matí. Les enovisites i visites culturals organitzades pel Consorci de Promoció Turística de l’Alt Penedès i el Patronat de Turisme de Vilafranca han ocupat el 100% de les places disponibles. Un any més, l’exposició El celler del Caixa Penedès Vijazz, a la Capella de Sant Joan, ha estat una de les que ha rebut més visites de tot l’any a Vilafranca.

El festival s’ha mostrat com un dels més potents de l’estiu a Catalunya, amb una qualitat i un èxit total dels concerts, amb públic que ha vingut a Vilafranca provinent de tot Catalunya i d’altres indrets de l’estat espanyol i de l’estranger. A destacar el memorable concert d’Al Jarreau divendres, així com la destacada presència de la Dianne Reeves dissabte o la qualitat jazzística de Dave Holland diumenge.

Pel que fa a les novetats introduïdes enguany, totes han tingut molt bona acceptació. El 40% de les places reservades per a les sessions de tast i maridatge han fet servir el nou sistema de reserva on-line a través de la pàgina web. També ha estat més ben valorada la reordenació dels espais de venda de tiquets, sobretot el de la Rambla de Sant Francesc i el reforç dels punts d’informació, que han ajudat a orientar el visitant i a reduir les cues. També l’entrada del blues en el festival, amb el concert de Keb’ Mo’ diumenge, ha estat ben acceptada pel públic.

El Caixa Penedès Vijazz es consolida així com un dels esdeveniments de referència tant des del punt de vista de promoció com cultural a Vilafranca i al Penedès, a causa de la gran afluència de públic i el gran impacte mediàtic.
 
 Serveis  
 Consultoria de Marketing
   Plans de Marketing
   Assessorament estratègic
   Estudis de mercat
   Llançament de productes
   Estudis de Satisfacció de clients
   Suport a la comercialització
   Benchmark
 Disseny Gràfic
   Imatge corporativa i logotips
   Packaging
   Catàlegs i fulletons
   Anuncis i campanyes
   Cartelleria, stands, interiorisme
   Mailings i marketing directe
 Gabinet de Comunicació
   Plans de comunicació
   Plans de mitjans
   Marketing Relacional
   Creació de noticiables
   Recull de premsa
   Relació amb mitjans
 Internet
   Pàgines web
   Xarxes socials i web 2.0
   Newsletters i emailings
   Publicitat i posicionament Web
   Gestió de Xarxes Socials
   Creació canals corporatius en Xarxes Socials
   Captació seguidors en Xarxes Socials
 Organització d’esdeveniments
   Petit Format
   Gran format

 Clients per sectors  
   Alimentació
   Cellers
   Serveis bancaris
   Institucions
   Industrial
   Retail / Horeca
   Serveis
   Varis

 Empresa  

Serveis Parenthesis sectors       vinícola i enogastronòmic

      vCard Parenthesis



 
 Canal Parenthesis ()
Vídeos Fotografies   Notícies
 
Les Cerveres guanya el premi Taipei International Wine and Spirit 2015

El Pitch&Putt; més solidari

Descobreix l’arquitectura de La Carretera del Vi

La Nit Solidària del Rotary Club destinarà els seus beneficis a la restauració de la basílica de Santa Maria

Vins i Formatges, nou cap de setmana temàtic a La Carretera del Vi

© Parenthesis Marketing Consulting SL 2019 - Avís legal