ESP
 
Qui som Serveis Clients Projectes Canal () Contacte  
     
enoturismePENEDÈS consolida la seva presència al SITC, amb una gran assistència de públic interessada per les propostes del Penedès

NOTA DE PREMSA
24/04/2013 - Any rere any, l’interès per l’enoturisme, creix de manera exponencial entre el públic de Barcelona i de la resta de la província, que es van tornar a bolcar en aquest esdeveniment dedicat al turisme

enoturismePENEDÈS ha unit esforços enguany, amb el Patronat de turisme de Sant Sadurní d'Anoia, el Patronat de turisme de Subirats i el Patronat de turisme de Vilafranca del Penedès, per tal de poder mantenir la gran presència del Penedès al Saló de turisme de Catalunya.


Un any més l’oferta d’enoturismePENEDÈS, ha estat present en una nova edició del SITC, que ha tornat a superar la seva xifra de visitants, fins a les 100.000 persones que han visitat enguany el Saló Internacional de Turisme de Catalunya, el certamen que de manera anual, presenta l’oferta turística nacional i internacional destinada al públic final.

L'estand d'enoturismePENEDÈS al SITC abarcava 40 m2, i es dividia en 3 àrees. Un punt d'informació i promoció del turisme, on hi eren presents el Consorci de Promoció Turística del Penedès i els Patronats de turisme de Sant Sadurní d'Anoia, Subirats i Vilafranca del Penedès; un espai amb presència directa de les empreses Bodegues Torres i Jean Leon, Cava & Hotel Mas Tinell, Caves Nadal, l'agència Viemocions i el Vinseum; i l'espai experiències, on s'hi van realitzar activitats diverses durant tot el certamen.

Tot això, que ha estat possible gràcies a la implicació dels Patronats de turisme de Sant Sadurní d'Anoia, Subirats i Vilafranca del Penedès, ha servit per acostar les propostes turístiques del Penedès a un públic procedent principalment de Barcelona capital i de la resta de la província, que cercaven majoritàriament propostes ben estructurades i ben definides que els permetessin descobrir el Penedès i els seus principals atractius. Per temàtiques, les principals consultes van anar al voltant de les rutes de senderisme i per les visites a caves i cellers.

Paral•lelament a la zona d’exposició, l’espai d’enoturismePENEDÈS al SITC, comptava amb l'espai experiències, una zona d’activitats on s’hi han dut a terme un gran nombre de propostes i presentacions. El divendres s’hi va presentar la nova proposta del Patronat de Turisme de Subirats, que incorpora la realitat augmentada a les rutes vinícoles del territori, un tast de vins de Torres i Jean Leon, el Cavaexperience d’Agustí Torelló Mata, Bombolles de Gaudí de Cava & Hotel Mas Tinell i un taller d’herbes Remeieres, organitzat per el CIARGA Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos. El Dissabte va ser el torn del Vinseum amb la seva proposta Tafenegem el Vi, destinada al públic infantil, un tast de maridatges singulars amb Caves Nadal, i el novedós maridatge Casteller, de la mà del Patronat de turisme de Vilafranca del Penedès, Bodegas Miguel Torres i els Castellers de Vilafranca, així com també un tast de vins organitzat per la DO Penedès. Diumenge es va dur a terme una mostra de folcklore, organitzat també pel Patronat de Turisme de Vilafranca, que va comptar amb la participació del Ball Pla, una nova sessió de la proposta infantil Tafanegem el Vi, i un sorteig d’experiències enoturístiques de la mà de l’agència Viemocions.

A destacar també que enoturismePENEDÈS ha estat l'única destinació enoturística present a la fira, cosa que ha motivat una excel•lent assistència de públic, així com una gran cobertura per part dels mitjans de comunicació; aquests aspectes pronostiquen de ben segur, repetir la presència de cara a la propera edició a través d’una clara aposta per seguir innovant en propostes dirigides a fomentar i incrementar el turisme de proximitat, que actualment és un dels principals potencials del Penedès com a destinació.
 
 Serveis  
 Consultoria de Marketing
   Plans de Marketing
   Assessorament estratègic
   Estudis de mercat
   Llançament de productes
   Estudis de Satisfacció de clients
   Suport a la comercialització
   Benchmark
 Disseny Gràfic
   Imatge corporativa i logotips
   Packaging
   Catàlegs i fulletons
   Anuncis i campanyes
   Cartelleria, stands, interiorisme
   Mailings i marketing directe
 Gabinet de Comunicació
   Plans de comunicació
   Plans de mitjans
   Marketing Relacional
   Creació de noticiables
   Recull de premsa
   Relació amb mitjans
 Internet
   Pàgines web
   Xarxes socials i web 2.0
   Newsletters i emailings
   Publicitat i posicionament Web
   Gestió de Xarxes Socials
   Creació canals corporatius en Xarxes Socials
   Captació seguidors en Xarxes Socials
 Organització d’esdeveniments
   Petit Format
   Gran format

 Clients per sectors  
   Alimentació
   Cellers
   Serveis bancaris
   Institucions
   Industrial
   Retail / Horeca
   Serveis
   Varis

 Empresa  

Serveis Parenthesis sectors       vinícola i enogastronòmic

      vCard Parenthesis



 
 Canal Parenthesis ()
Vídeos Fotografies   Notícies
 
Les Cerveres guanya el premi Taipei International Wine and Spirit 2015

El Pitch&Putt; més solidari

Descobreix l’arquitectura de La Carretera del Vi

La Nit Solidària del Rotary Club destinarà els seus beneficis a la restauració de la basílica de Santa Maria

Vins i Formatges, nou cap de setmana temàtic a La Carretera del Vi

© Parenthesis Marketing Consulting SL 2019 - Avís legal