ESP
 
Qui som Serveis Clients Projectes Canal () Contacte  
     
29 tour-operadors internacionals van conèixer les propostes d’enoturismePENEDÈS en el marc del Buy Catalunya

NOTA DE PREMSA
12/06/2013 - Showcookings, Rutes de 30 minuts en bicicleta i paquets organitzats de mig dia són les propostes més reclamades pels tour-operadors.

EnoturismePENEDÈS va assistir la setmana passada al workshop més important de turisme de Catalunya, el Buy Catalunya. En format d’entrevista 12 tour-operadors internacionals van poder conèixer en profunditat la oferta d’enoturismePENEDÈS. Els tour-operadors, procedents d’Espanya, San Marino, Brasil, Alemanya, República Txeca, Suècia i els Estats Units, es van interessar per les propostes dels membres del club enoturismePENEDÈS i varen exposar les seves necessitats, com ara showcookings, rutes curtetes de mitja hora amb bicicleta, o paquets organitzats de mig dia, incloent activitat a celler i senderisme a la finca del celler. També paquets que agrupin diferents DO de Catalunya, estades de 7 dies amb allotjament a Barcelona i una escapada de 3 dies al Penedès, cellers on fer només degustació o tast de productes sense visitar el celler, entre d’altres.

Els tour-operadors que assisteixen al Buy Catalunya, enguany 150 tour-operadors de 25 mercats internacionals, també visiten personalment els diferents indrets del territori. El Penedès va comptar amb un total de 17 participants de procedències diverses com Alemanya, Bèlgica, Dinamarca, Espanya, Estats Units, Hongria, Israel Polònia, Regne Unit, Rússia i Suècia, que van poder viure una experiència enoturística de la mà de Freixenet, Burricleta, Cava Emotions, Vicicling i Albet i Noya. Els TTOO participants en aquest viatge de familiarització al Penedès van poder conèixer la funció i les tasques de promoció d’enoturimePENEDÈS, arrel de la presentació que va fer en Santi Soler, president del Consorci de Promoció Turística de l’Alt Penedès.

Pel que fa el workshop, el Penedès va tenir una representació destacada a nivell d’ empreses. Hi varen participar: Vallformosa, Codorniu, Freixenet, Can Bonastre, Bodegues Miguel Torres i Jean Leon, Recaredo, J Miquel Jané, Vinseum, Viemocions i CavaEmotions.

EnoturismePENEDÈS seguirà treballant, conjuntament amb els membres del club enoturismePENEDÈS, per crear paquets i propostes que s’adaptin als desitjos i necessitats dels turistes internacionals, per tal de convertir el Penedès en una destinació enoturística de referència.

enoturismePENEDÈS Buy Catalunya
 
 Serveis  
 Consultoria de Marketing
   Plans de Marketing
   Assessorament estratègic
   Estudis de mercat
   Llançament de productes
   Estudis de Satisfacció de clients
   Suport a la comercialització
   Benchmark
 Disseny Gràfic
   Imatge corporativa i logotips
   Packaging
   Catàlegs i fulletons
   Anuncis i campanyes
   Cartelleria, stands, interiorisme
   Mailings i marketing directe
 Gabinet de Comunicació
   Plans de comunicació
   Plans de mitjans
   Marketing Relacional
   Creació de noticiables
   Recull de premsa
   Relació amb mitjans
 Internet
   Pàgines web
   Xarxes socials i web 2.0
   Newsletters i emailings
   Publicitat i posicionament Web
   Gestió de Xarxes Socials
   Creació canals corporatius en Xarxes Socials
   Captació seguidors en Xarxes Socials
 Organització d’esdeveniments
   Petit Format
   Gran format

 Clients per sectors  
   Alimentació
   Cellers
   Serveis bancaris
   Institucions
   Industrial
   Retail / Horeca
   Serveis
   Varis

 Empresa  

Serveis Parenthesis sectors       vinícola i enogastronòmic

      vCard Parenthesis



 
 Canal Parenthesis ()
Vídeos Fotografies   Notícies
 
Les Cerveres guanya el premi Taipei International Wine and Spirit 2015

El Pitch&Putt; més solidari

Descobreix l’arquitectura de La Carretera del Vi

La Nit Solidària del Rotary Club destinarà els seus beneficis a la restauració de la basílica de Santa Maria

Vins i Formatges, nou cap de setmana temàtic a La Carretera del Vi

© Parenthesis Marketing Consulting SL 2019 - Avís legal