ESP
 
Qui som Serveis Clients Projectes Canal () Contacte  
     
Finalitza la 17a temporada de la Ruta del Xató

NOTA DE PREMSA
6/5/2014 - El Palau Maricel de Sitges ha estat l'escenari per acomiadar l'edició 2013-2014 de la Ruta del Xató

Aquest dilluns dia 5 de maig, al Palau Maricel de Sitges, s’ha fet l’acte de cloenda de la 17a temporada de la Ruta del Xató, la proposta de turisme gastronòmic que les comarques de l’Alt Penedès, Baix Penedès i Garraf, dediquen a una de les seves receptes més internacionals, el xató.

Entre els aspectes més destacats de l’edició 2013-2014, hi podem trobar com ja és habitual, una gran aposta per la difusió que s’ha traduït en l’aparició en més de 100 mitjans de comunicació, i arribant a més de 2,5 milions de persones, i en el gran protagonisme que segueixen agafant els canals digitals de la Ruta, amb més de 8000 seguidors a les xarxes socials, i un increment de quasi el 30% de visites al lloc web, respecte l’edició anterior. Entre les novetats d’aquesta darrera edició, hi ha una promoció feta a través dels restaurants adherits, en la que les persones que degustaven xató, podien optar a alguns dels premis, cedits per Comansi, patrocinador de la Ruta, per l’ambaixador Nandu Jubany, i pels cellers col·laboradors de la Ruta del Xató: Albet i Noya, Jané Ventura, Mas Rodó, Oriol Rossell i Parés Baltà.

L’acte de la cloenda va comptar amb les intervencions de Joan Anton Matas, President de la Coordinadora de Gremis de la Ruta del Xató, que en el seu parlament va voler destacar de nou, la gran importància del xató i de la Ruta, i a la vegada la necessitat de seguir innovant i avançant tal i com es portava fent ens els darrers anys, per tal que la proposta segueixi sent atractiva pel visitant. El batlle de Sitges, l’Il·lustríssim Sr. Miquel Forns, va explicar que ara s’està impulsant des de turisme de Catalunya la cooperació per crear propostes atractives, cosa que la Ruta del Xató va començar a fer l’any 1998, avançant-se al seu temps i seguint un camí totalment vàlid i vigent de cooperació entre entitats públiques i privades per promocionar un bé comú.

Un dels punts culminants de la tarda, va ser el lliurament del morter de la Ruta del Xató a Nandu Jubany, ambaixador d’aquesta temporada 2013-2014 de la Ruta del Xató, al que es va agrair molt la seva col·laboració en la implicació en diferents actes de la Ruta i en la difusió del xató i la Ruta del Xató a través de programes de ràdio, de web i de xarxes socials. Jubany, va voler agrair la confiança dipositada en ell i l’honor d’haver pogut col·laborar amb una iniciativa d’aquestes característiques, i a la vegada va tornar a manifestar el seu compromís amb la Ruta, exemplificant que darrerament havia inclòs el xató a la carta d’alguns dels restaurants que assessora.

Des de la Ruta del Xató, es vol agrair a totes aquelles persones i entitats que la fan possible: els ajuntaments de Calafell, El Vendrell, Sitges, Vilanova i la Geltrú i Vilafranca del Penedès; els gremis de restauració de l’Alt Penedès, el Baix Penedès, Sitges i Vilanova i la Geltrú; els patrocinadors Anxoves de l’Escala, Comansi, Diputació de Barcelona, Diputació de Tarragona, DO Penedès i Frigo; els col·laboradors Cafès Novell i Comerco; el mitjà oficial El Periódico, i especialment als restaurants, cellers, allotjaments i empreses d’oci actiu que formen part de la Ruta del Xató.
 
 Serveis  
 Consultoria de Marketing
   Plans de Marketing
   Assessorament estratègic
   Estudis de mercat
   Llançament de productes
   Estudis de Satisfacció de clients
   Suport a la comercialització
   Benchmark
 Disseny Gràfic
   Imatge corporativa i logotips
   Packaging
   Catàlegs i fulletons
   Anuncis i campanyes
   Cartelleria, stands, interiorisme
   Mailings i marketing directe
 Gabinet de Comunicació
   Plans de comunicació
   Plans de mitjans
   Marketing Relacional
   Creació de noticiables
   Recull de premsa
   Relació amb mitjans
 Internet
   Pàgines web
   Xarxes socials i web 2.0
   Newsletters i emailings
   Publicitat i posicionament Web
   Gestió de Xarxes Socials
   Creació canals corporatius en Xarxes Socials
   Captació seguidors en Xarxes Socials
 Organització d’esdeveniments
   Petit Format
   Gran format

 Clients per sectors  
   Alimentació
   Cellers
   Serveis bancaris
   Institucions
   Industrial
   Retail / Horeca
   Serveis
   Varis

 Empresa  

Serveis Parenthesis sectors       vinícola i enogastronòmic

      vCard Parenthesis



 
 Canal Parenthesis ()
Vídeos Fotografies   Notícies
 
Les Cerveres guanya el premi Taipei International Wine and Spirit 2015

El Pitch&Putt; més solidari

Descobreix l’arquitectura de La Carretera del Vi

La Nit Solidària del Rotary Club destinarà els seus beneficis a la restauració de la basílica de Santa Maria

Vins i Formatges, nou cap de setmana temàtic a La Carretera del Vi

© Parenthesis Marketing Consulting SL 2019 - Avís legal