ESP
 
Qui som Serveis Clients Projectes Canal () Contacte  
     
Les colles castelleres, protagonistes de la nova imatge dels vins i caves Casteller

NOTA DE PREMSA
25 de març de 2015 - Ahir al migdia a la sala de graus de la facultat d’Enologia de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona, ha tingut lloc la presentació de la nova imatge dels vins i caves Casteller, elaborats per la cooperativa penedesenca Covides. En aquest projecte, Covides ha comptat amb la col·laboració de la CCCC, Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya.

La gamma de productes Casteller, formada per 5 vins DO Penedès (blanc, blanc semi, rosat, negre i merlot barrica) i 4 caves (brut nature, brut, rosat i semi-sec), incorpora en les seves etiquetes fotografies de pinyes de diferents colles castelleres, fetes pel reconegut fotògraf de castells David Oliete, així com un codi QR vinculat a una pagina web especifica on es vincula la cultura del vi i la dels castells (vinsicavescasteller.cat).

El criteri per escollir quines colles castelleres han sortit en els productes ha estat determinat per la Coordinadora, que ha utilitzat el rànquing casteller de la temporada 2013 per escollir les 9 colles.

L’acte, presidit per la vice-degana de la facultat d’Enologia de la URV, Olga Busto, ha comptat amb la presència de Christophe Marquet, director Comercial de Covides i alhora professor de direcció comercial i màrqueting de la URV, que ha destacat la importància de vincular el món casteller amb la cultura del vi, tant en l’àmbit català com en l’àmbit internacional, on Covides hi té una presència molt important, arribant a més de 45 països i que correspon al 65% de la facturació de la cooperativa. Marquet ha apuntat que a Catalunya els vins i caves Casteller estan presents en les botigues especialitzades i en la restauració, i que a nivell d’exportació aniran a països com Xina, Estats Units, Bèlgica o el Japó.

Per part de la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya, el seu president Josep Maria Cortès, ha volgut posar en valor l’acord de llicenciament de la marca “Castells” i la imatge de les diferents colles castelleres amb Covides i la seva marca Casteller. Per Cortès “ha estat molt fàcil posar-se d’acord amb Covides ja que al ser una cooperativa compartim molts valors”. El president de la CCCC ha valorat positivament la nova imatge «pel joc entre els colors de les samarretes i els colors i varietats dels vins i caves” i ha apuntat que el producte ajudarà a la difusió internacional del fet casteller.

Christophe Marquet ha indicat que l’acord amb la CCCC beneficiarà a les 91 colles castelleres que formen part de la Coordinadora, ja que una part de les vendes anirà destinada a pagar despeses comunes com l’assegurança. Igualment, la marca Casteller estarà present amb els seus productes en actes i fires del món casteller.

 
 Serveis  
 Consultoria de Marketing
   Plans de Marketing
   Assessorament estratègic
   Estudis de mercat
   Llançament de productes
   Estudis de Satisfacció de clients
   Suport a la comercialització
   Benchmark
 Disseny Gràfic
   Imatge corporativa i logotips
   Packaging
   Catàlegs i fulletons
   Anuncis i campanyes
   Cartelleria, stands, interiorisme
   Mailings i marketing directe
 Gabinet de Comunicació
   Plans de comunicació
   Plans de mitjans
   Marketing Relacional
   Creació de noticiables
   Recull de premsa
   Relació amb mitjans
 Internet
   Pàgines web
   Xarxes socials i web 2.0
   Newsletters i emailings
   Publicitat i posicionament Web
   Gestió de Xarxes Socials
   Creació canals corporatius en Xarxes Socials
   Captació seguidors en Xarxes Socials
 Organització d’esdeveniments
   Petit Format
   Gran format

 Clients per sectors  
   Alimentació
   Cellers
   Serveis bancaris
   Institucions
   Industrial
   Retail / Horeca
   Serveis
   Varis

 Empresa  

Serveis Parenthesis sectors       vinícola i enogastronòmic

      vCard Parenthesis



 
 Canal Parenthesis ()
Vídeos Fotografies   Notícies
 
Les Cerveres guanya el premi Taipei International Wine and Spirit 2015

El Pitch&Putt; més solidari

Descobreix l’arquitectura de La Carretera del Vi

La Nit Solidària del Rotary Club destinarà els seus beneficis a la restauració de la basílica de Santa Maria

Vins i Formatges, nou cap de setmana temàtic a La Carretera del Vi

© Parenthesis Marketing Consulting SL 2019 - Avís legal