ESP
 
Qui som Serveis Clients Projectes Canal () Contacte  
     
La despesa mitjana diària de l’enoturista és de 107,12€

NOTA DE PREMSA
21/03/11 - Darrerament s’ha publicat un nou informe per part de l’Observatori turístic de Las Rutas del Vino de España, que sota el títol “Análisis de la Demanda Rutas del Vino”, analitza tots els aspectes referents al perfil de l’enoturista tipus a Espanya.

Un cop realitzades les enquestes als establiments i recursos turístics dels membres de Rutas del Vino de España, entre els que consten les empreses membres d’enoturismePENEDÈS, aquestes reflexen les següents xifres.

Un 52% dels enoturistes viatja en grups de més de 6 persones, i prové majoritàriament del mercat nacional, essent Catalunya, València, Madrid i País Basc les principals comunitats emissores. Pel que fa a turistes estrangers, que representen un 16%, provenen principalment del Regne Unit i dels Països Baixos.

Els canals de compra de turisme del vi més freqüents són el telèfon i internet, tot i que es manté el percentatge de persones que arriben sense reserva (18%), que coincideix amb el nombre de persones que han organitzat parcialment o total el seu viatge a través d’una agència.

La despesa mitjana de l’enoturista a Espanya és de 107,12€, lleugerament més alta que la del turista convencional (98€), i d’aquesta 29,42€ es destinen a visites a cellers i compra de vins.

Una altra dada significativa del creixement d’aquest sector, és per una banda, que el 52% dels enquestats era la primera vegada que feien enoturisme, i els turistes convencionals, igualen als turistes aficionats amb un 44’44% del total.

En quant a preferència de visita per part dels enoturistes, el Penedès, és la 4ª opció per ells per darrera de Rioja, Ribera del Duero y Jerez.

Entrant una mica al detall dels enoturistes que visiten el Penedès, destaquen entre les seves motivacions, la visita de cellers, el tast de vins i la gastronomia.

En general, el turista del vi se sent molt satisfet de la seva experiència. Valora molt positivament aspectes com l’amabilitat/hospitalitat rebuda i el paisatge i no tant bé aspectes com la senyalització, molt important tenint en compte que la major part dels visitants es mou en transport privat.

(font: Análisis Demanda Rutas del Vino, 2ª Oleada 2010)
 
 Serveis  
 Consultoria de Marketing
   Plans de Marketing
   Assessorament estratègic
   Estudis de mercat
   Llançament de productes
   Estudis de Satisfacció de clients
   Suport a la comercialització
   Benchmark
 Disseny Gràfic
   Imatge corporativa i logotips
   Packaging
   Catàlegs i fulletons
   Anuncis i campanyes
   Cartelleria, stands, interiorisme
   Mailings i marketing directe
 Gabinet de Comunicació
   Plans de comunicació
   Plans de mitjans
   Marketing Relacional
   Creació de noticiables
   Recull de premsa
   Relació amb mitjans
 Internet
   Pàgines web
   Xarxes socials i web 2.0
   Newsletters i emailings
   Publicitat i posicionament Web
   Gestió de Xarxes Socials
   Creació canals corporatius en Xarxes Socials
   Captació seguidors en Xarxes Socials
 Organització d’esdeveniments
   Petit Format
   Gran format

 Clients per sectors  
   Alimentació
   Cellers
   Serveis bancaris
   Institucions
   Industrial
   Retail / Horeca
   Serveis
   Varis

 Empresa  

Serveis Parenthesis sectors       vinícola i enogastronòmic

      vCard Parenthesis



 
 Canal Parenthesis ()
Vídeos Fotografies   Notícies
 
Les Cerveres guanya el premi Taipei International Wine and Spirit 2015

El Pitch&Putt; més solidari

Descobreix l’arquitectura de La Carretera del Vi

La Nit Solidària del Rotary Club destinarà els seus beneficis a la restauració de la basílica de Santa Maria

Vins i Formatges, nou cap de setmana temàtic a La Carretera del Vi

© Parenthesis Marketing Consulting SL 2019 - Avís legal